Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

“Κλαίει ο άγγελός μου” – Νέο τραγούδι από την Ελεωνόρα Ζουγανέλη

Ελεωνόρα Ζουγανέλη "Που θα πάει αυτή η βαλίτσα" - Καλοκαίρι 2015 | Πρόγραμμα συναυλιών
Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη επιστρέφει δισκογραφικά με το “Κλαίει ο άγγελός μου”.
Μετά τη διασκευή στη “Βαλίτσα” αλλά και την sold out καλοκαιρινή της περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, η Ελεωνόρα Ζουγανέλη προετοιμάζεται για τη δισκογραφική της επιστροφή. Το “Κλαίει ο άγγελός μου” είναι μια δημιουργία του Μίνωα Μάτσα (μουσική) και της Ελένης Φωτάκη (στίχοι), και θα κυκλοφορήσει σε λίγες μέρες από τη Minos EMI.
Το εικαστικό του εξωφύλλου επιμελήθηκε ο Άγγελος Παπαδόπουλος.
“Κλαίει ο άγγελός μου
νύχτες στο ‘χω κρύψει
κλαίει, μου φωνάζει
κάποιος θα σου λείψει…”
Κλαίει ο άγγελός μου - Ελεωνόρα Ζουγανέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου