Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

Συνέντευξη Κατερίνα Ντίνου: “Σήμερα οι καλλιτέχνες παίρνουν στα χέρια τους αυτά που οι εταιρίες είχαν στο παρελθόν”

katerina ntinou
Η Κατερίνα Ντίνου επιστρέφει δισκογραφικά μετά από χρόνια, και μάλιστα με μια σημαντική και σπουδαία συνεργασία με το μοναδικό Μίμη Πλέσσα.
Το “Άλλαξα” είναι ο προπομπός της νέας δισκογραφικής της δουλειάς που θα κυκλοφορήσει σε λίγο καιρό από τη Minos EMI / Universal. Η Κατερίνα Ντίνουμίλησε στο GetGreekMusic και στον Γιάννη Αμανατίδη για την επιστροφή της αλλά και για τα νέα της επαγγελματικά σχέδια.
katerina ntinou 2015
Το 2003 έγινες ευρέως γνωστή με τη διασκευή του “Σ’ αναζητώ”. Πώς βλέπεις τις αλλαγές που έχουν υπάρξει στη δισκογραφία αλλά και στους καλλιτέχνες 12 χρόνια μετά;
Είχε ήδη ξεκινήσει η παρακμή του παλιότερου συστήματος προώθησης των καλλιτεχνών. Αυτό το διάστημα απλά γράφτηκαν και οι τίτλοι του τέλους. Ένα σύστημα που έμπαζε νερά, όχι το μόνο, και μια εποχή που απλά έτρεχε μπροστά χωρίς να προλαβαίνει να απορροφά αξίες, καθιστώντας τους νέους καλλιτέχνες καταναλωτικά προϊόντα συγκεκριμένης χρονικής διάρκειας.
Σήμερα, σε μια αλλιώτικη πραγματικότητα, οι καλλιτέχνες παίρνουν στα χέρια τους αυτά που οι εταιρίες είχαν στο παρελθόν.

Για ποιο λόγο απείχες από τα μουσικά δρώμενα για αρκετά χρόνια;
Είχα την ευλογία να αποκτήσω δυο υπέροχους γιους και μάλιστα σε διάστημα ενός περίπου χρόνου . Αποφάσισα να αφιερωθώ ολοκληρωτικά στο μεγάλωμα τους, τα πρώτα τόσο σημαντικά χρόνια της ζωής τους. Ωστόσο τα τελευταία πέντε χρόνια, είχα ανοίξει έναν δικό μου χώρο, ένα δικό μου μουσικό στέκι, όπου τραγουδούσα, πάντα με εξαίρετους μουσικούς και φίλους. Ουσιαστικά λοιπόν δεν έλειψα ποτέ. Πριν δυο χρόνια επίσης κυκλοφόρησε άλλο ένα δισκάκι μου, με τίτλο “σε λίγο ξημερώνει” και τραγούδια του Θοδωρή Παπαδόπουλου.
Τι ήταν αυτό που σε έκανε να πάρεις την απόφαση και να επιστρέψεις στις live εμφανίσεις σου και στη δισκογραφία;
Η αγάπη μου για τη μουσική και η ανάγκη να εκφράζομαι μέσα από αυτήν.
katerina ntinou new
Νέο single, “Άλλαξα” σε μουσική του Μίμη Πλέσσα. Πες μου λίγα πράγματα γι’ αυτό το τραγούδι. Πώς προέκυψε αρχικά αυτή η συνεργασία;
Με τον Μίμη Πλεσσα έχουμε συνυπάρξει επί σκηνής στο παρελθόν για αρκετό χρονικό διάστημα . Είχα πάντα στο μυαλό να δισκογραφήσω κάποια πολύ αγαπημένα μου δικά του τραγούδια. Του το ζήτησα και απλόχερα μου έδωσε την άδεια αλλά και την ολοκληρωτική του συμμετοχή στο δίσκο. Ακόμα και με τη φωνή του. Όσο για το “Άλλαξα” , γεννήθηκε στη διάρκεια των ηχογραφήσεων όταν έδωσα στον Μίμη Πλεσσα τους στίχους μου. Και τους έκανε τραγούδι.
Πώς αισθάνεσαι που ο Μίμης Πλέσσας υπογράφει συνθετικά αυτή τη δημιουργία;
Ιδιαίτερη τιμή και συγκίνηση. Όσα και να πω δεν θα χωρέσουν τα συναισθήματά μου σε όλη τη διαδικασία αυτής της ηχογράφησης.
Στο “Άλλαξα” οι στίχοι είναι δικοί σου. Γράφεις μόνο στίχους ή και μουσική;
Γράφω στίχους. Φυσικά σκαρώνω και μουσικές γιατί παίζω κιθάρα. Όμως αυτές μένουν στο δωμάτιο που τις ακούει. Με το στίχο νοιώθω αλλιώς. Γράφω από παιδί. Είναι ένας λυτρωτικός τρόπος έκφρασης.
katerina dinou
Τι θα περιέχει ο ολοκληρωμένος σου δίσκος “Άλλαξα” που θα κυκλοφορήσει σε λίγο καιρό;
Έντεκα επανεκτελέσεις αγαπημένων γνωστών και λιγότερο γνωστών τραγουδιών του Μίμη Πλέσσα, με τον ίδιο στο πιάνο και την ενορχήστρωση, καθώς και το “Άλλαξα” το καινούργιο μας τραγούδι.
Ποια θεωρείς ότι είναι η σημαντικότερη στιγμή της καριέρας σου και για ποιο λόγο;
Το “Σ´αναζητώ ” ήταν μια σημαντική μου στιγμή. Ωστόσο, για μένα όλες οι στιγμές μου δισκογραφικά είχαν τη σημαντικότητά τους. Και τη σημαντικότερη πάντα την περιμένω.
Είναι για σένα η μουσική ένα “βάλσαμο” στην περίεργη περίοδο που διανύουμε ως χώρα;
Η μουσική είναι όχι μόνο βάλσαμο σε όλες τις πληγές, αλλά και ένας τρόπος να βοηθήσεις στη γιατρειά τους. Αυτό μάλιστα δρομολογούμε με τους συνεργάτες μου. Η μουσική μας εκτός από έκφραση να είναι και προσφορά.
Ποια είναι τα σχέδια σου για το χειμώνα, πέρα από την κυκλοφορία του ολοκληρωμένου σου δίσκου;
Πολλά τα σχέδια. Σύντομα, μετά την κυκλοφορία του δίσκου, θα είμαι σε θέση να τα ανακοινώσω.
dinou
Η Κατερίνα Ντίνου θα βρίσκεται στο “Μοναστήρι της Τέχνης” τηνΠαρασκευή 30 Οκτωβρίου για ένα μοναδικό live.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου