Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Νίνο: “Ήμουν αληθινός. Δεν ήμουν νευρικός ούτε κυκλοθυμικός.”

Η αποκάλυψη του Νίνο: "Πήγαν να με σκοτώσουν"
Ο Νίνο έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Εγώ! Weekly και μεταξύ άλλων μίλησε για τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του, ειδικά στις αρχές που τον γνωρίσαμε.
Ήμουν αληθινός, δεν ήμουν νευρικός ούτε κυκλοθυμικός. Και παραμένω αληθινός. Δεν μπορώ να προσποιηθώ ότι δεν νευριάζω όταν ακούσω μια ανοησία ή όταν κοροϊδευόμαστε face to face , δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Ένας καλλιτέχνης εκφράζεται όπως αισθάνεται, δεν είμαι της άποψης να είσαι κατά του συστήματος. Απλώς θεωρώ ότι πρέπει να λέμε αυτό που πιστεύουμε και να εκφραζόμαστε χωρίς δεύτερες σκέψεις.Δεν έχω τσακωθεί πολλές φορές, δεν έχω αντιπαραθέσεις με κανέναν, όλοι ξέρουν τι άνθρωπος είμαι. Καλλιτέχνης δεν είναι μόνο ένα μικρόφωνο και τραγούδι, μπορείς να είσαι καλλιτέχνης και χωρίς μικρόφωνο. Γράφω μουσική, στίχους, έργα, παραμύθια, γράμματα. Κάπως πρέπει να τα βγάλω από μέσα μου, το γράψιμο είναι έκφραση. Δεν έχω σπουδάσει κάτι ούτε ήμουν καλός μαθητής.

Ο Νίνο πρόσφατε κυκλοφόρησε το νέο του album “Έρχεται η Νύχτα” και συνεχίζει τις εμφανίσεις του στο Gotham Stage με το Λευτέρη Πανταζή και τη Θωμαή Απέργη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου