Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Νίκος Βέρτης – “Μεγάλα Λόγια” | Νέα κυκλοφορία

vertis megala logia
20 μεγάλες ερωτικές επιτυχίες του Νίκου Βέρτη συγκεντρωμένες για πρώτη φορά σε μια συλλογή. Η απόλυτη ερωτική συλλογή του Νίκου Βέρτη περιέχει τραγούδια όπως τα «Αστέρι Μου»«Δωσ’ Μου Λιγάκι Σημασία», «Μεγάλα Λόγια», «Πες Το Μου Ξανά», «Πως Τολμάς» και πολλές άλλες και κυκλοφορεί από την Cobalt Music:
Tracklist:
1. Αστέρι μου
2. Σε μένα
3. Σ’ ερωτεύτηκα
4. Δως μου λιγάκι σημασία
5. Μεγάλα λόγια
6. Πολύ απότομα βραδιάζει
7. Δε χωρίσαμε ποτέ
8. Ποια εσύ;
9. Πόσο μετάνιωσα
10. Γύρισες αλλά
11. Πες το μου ξανά
12. Πως περνώ τα βράδια μόνος
13. Μόνο για σένα
14. Πώς τολμάς
15. Πάλι τα κατάφερες
16. Αν είσαι αγάπη
17. Τι θες να κάνω
18. Δεν έχεις φύγει
19. Να με θυμάσαι
20. Ένα τραγούδι ν’αγαπάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου